چگونه پذیرش ناپدری و نامادری جدید را برای کودکان آسانتر کنیم؟

من نامادری هستم چه باید کنم؟ چگونه ناپدری مهربان باشیم؟ ارتباط، صبر، ایجاد استانداردهای توافق شده توسط بزرگسالان درگیر و تثبیت نقش عضو جدید در خانواده ای که قبلاً زندگی نامه قبلی دارد، کلیدی است تا داستان «سیندرلا» تکرار نشود.

پذیرش ناپدری و نامادری جدید


من نامادری هستم چه باید کنم؟ چگونه ناپدری مهربان باشیم؟ ارتباط، صبر، ایجاد استانداردهای توافق شده توسط بزرگسالان درگیر و تثبیت نقش عضو جدید در خانواده ای که قبلاً زندگی نامه قبلی دارد، کلیدی است تا داستان «سیندرلا» تکرار نشود.

شریک جدید والدین باید در روند انطباق با شرایط جدید خانواده با فرزندان صبور باشد.


پذیرش ناپدری و نامادری جدید

داستان های کلاسیک، مانند سفید برفی یا سیندرلا ، به شهرت نامادری ها و ناپدری ها آسیب رسانده است. حتی مطالعاتی در این زمینه وجود دارد، مانند برونو بتلهایم، روانشناس و شاگرد زیگموند فروید، که رساله روانشناسی افسانه ها را نوشت . او در کار خود به این نتیجه می‌رسد که نامادری و ناپدری (اما بالاتر از همه، اولی‌ها) بار منفی برای کودک دارند، زیرا به دلیل پیوندی که وجود دارد، دلبستگی مادر و فرزند عمیق‌تر از پدران است. از همان ابتدا ایجاد شده است.


پویایی کلی که معمولاً در این نوع خانواده‌های بازسازی‌شده اتفاق می‌افتد این است که پیوند بین کودک و والدینی که دیگر با او زندگی نمی‌کنند شکسته می‌شود و پویایی ایجاد می‌شود که در آن نامادری یا ناپدری می‌خواهد مورد محبت قرار گیرد تا تعهد را تضمین کند. پیلار مونوز روانشناس کودک و نوجوان توضیح می دهد که با شریک زندگی که باعث طرد در خردسال می شود .

شماره مشاوره روانشناسی

هر خانواده ای که یک بزرگسال جدید در آن ادغام شده است (شریک جدید پدر یا مادر کودک) متفاوت است و روند سازگاری خود را با شرایط جدید دنبال می کند، اما عواملی وجود دارد که این بازسازی خانواده را تسهیل یا پیچیده می کند. مونوز به آن‌ها اشاره می‌کند: « شخصیت کودک تأثیر می‌گذارد، زیرا در آن‌ها ممتنع‌تر است. و همچنین سنین پیچیده تری مانند نوجوانی وجود دارد. از دیگر مسائلی که همزیستی روان‌تر را تسهیل می‌کند، مهارت‌های اجتماعی کودک است، مانند مهارت‌های ارتباطی و همدلی او و همچنین این واقعیت که در خانواده جدید فرزندان دیگری در سنین مشابه وجود دارند.


از نظر متخصص، بزرگسالان نقش اساسی در تشکیل هسته جدید خانواده دارند: « هر چه توافق بین والدین بیولوژیکی بهتر باشد، کودک بهتر با والدین ناتنی سازگار می شود. نوع پیوند بین کودک و مادر بیولوژیکی او نیز تأثیرگذار است. اگر این یک دلبستگی سالم باشد، آسان‌تر، اما دشوارتر است، زیرا نامادری را به‌عنوان یک شخصیت مکمل می‌بینند، اما نه جایگزین».


ناپدری یا نامادری شدن خانواده ای که قبلاً سابقه و زندگی نامه قبلی خود را دارد آسان نیست، اما می توان به یک ادغام خوب دست یافت. وقتی والدین بیولوژیک نمی خواهند شرکای جدید پدر یا مادر فرزندانشان را نابود کنند یا به آنها حمله کنند، همه چیز آسان تر است. مونوز ادامه می‌دهد که این رویکرد راحت است که هر بخش یک عملکرد ارزشمند و دقیق را برای تربیت کودکان انجام دهد.

منبع:فارسیدو-چگونه پذیرش ناپدری و نامادری جدید را برای کودکان آسانتر کنیم؟


ساخت خانواده ناتنی موفق

قوانین و مرزها در یک خانواده خانواده ناتنی موفق چیست.چه رفتارهایی باید انجام دهیم و کودکانمان را چگونه تربیت کنیم.

خانواده ناتنی موفق

قوانین و مرزها در یک خانواده خانواده ناتنی موفق چیست. به خانواده ‌هایی که در آن یک یا چند نفر از اعضای خانواده مثل پدر، مادر یا خواهر و برادر ناتنی هستند، خانواده ترکیبی گفته می شود. با افزایش آمار طلاق، تعداد خانواده‌ های ترکیبی (ناتنی) نیز رو به افزایش است. زن و مردی که برای بار دوم ازدواج می کنند و با فرزندان خود و فرزندان همسرشان زندگی می کنند، یک خانواده ترکیبی تشکیل می دهند.


چنین خانواده های نسبت به خانواده ی اصلی، با مشکلات بیشتری مواجه هستند، زیرا اغلبِ فرزندان با پدر یا مادر ناتنی خود سازگار نمی شوند و نمی خواهند با آن ها زندگی کنند. همه اعضای خانواده ترکیبی با چالش هایی روبرو خواهند شد که باید برای رفع آن راه حل هایی پیدا کرد تا خانواده به یک محیط سالم برای رشد اعضا تبدیل شود.


یکی از راه کارهایی که به سازگار شدن اعضا کمک می کند، تعیین قوانین و محدودیت هاست. در این بخش در مورد بایدها و نباید تعیین قوانین در خانواده های ترکیبی صحبت خواهیم کرد.

شماره مشاوره روانشناسی

اصول تعیین قوانین و مرزها در خانواده ناتنی موفق

تعیین مرزها و تنظیم قوانین خانواده می تواند در هر خانواده ای دشوار باشد. اما این موضوع در خانواده های ترکیبی پیچیده تر نیز می شود زیرا:


اعضای هر خانواده، ایده متفاوتی درباره قوانین و محدودیت ها دارند.

فرزندان و والدین ناتنی هنوز همدیگر را به خوبی نمی شناسند و با هم سازگار نشده اند.

اغلب کودکان و نوجوانان دوست ندارند که والدین ناتنی جدید به آن ها بگویند چه کار کنند.

کودکانی که در دو خانواده متفاوت زندگی کرده اند، ممکن است دو مجموعه قانون متفاوت را تجربه کرده باشند.

با این حال، فاکتورهایی که در یک خانواده ی تنی، باعث ایجاد سازندگی و قوی شدن پیوند بین اعضای خانواده می شود، می تواند به خانواده های ترکیبی نیز کمک کند. برای مثال


نشان دادن گرمی، ابراز محبت و ایجاد صمیمیت

علاقه مند بودن و گوش دادن به دغدغه ها و نظرات همه اعضا

تعیین قوانین، انتظارات و پیامدهای محکم و روشن برای کودکان

قوانین در خانواده های ناتنی موفق

زمانی که دو خانواده دور هم جمع می شوند و با هم زندگی می کنند، باید برای اعضای خانواده محدودیت ها، مسئولیت ها و قوانینی در نظر گرفت؛ اما بهتر است قبل از تعیین قوانین جدید، مدتی را برای وفق پیدا کردن اعضای خانواده با شرایط جدید در نظر بگیرید، زیرا اگر قوانین زیاد و سخت گیرانه ای را از همان ابتدا تعیین کنید ممکن است فرزندان ناراضی باشند و در برابر انجام دادن آن ها مقاومت کنند.

منبع:فارسیدو-ساخت خانواده ناتنی موفق


نشانه های طلاق : نشانه ظریف غرق شدن زوج که هیچ کس به آن توجه نمی کند

نشانه های طلاق فقط جنسی است؟ عوامل کمتر آشکارتر از فقدان رابطه جنسی، مشاجرات مداوم یا خیانت نیز می توانند پایان یک داستان عاشقانه را تسریع کنند و نشانه های پایان زندگی مشترک است.


نشانه های طلاق

اگر این رفتارها را در همسرتان تشخیص دادید مراقب باشید 


نشانه های مطمئنی وجود دارد که یک رابطه در حال پایان است. مثلا وقتی زن و شوهر نمی توانند همدیگر را تحمل کنند، مدام دعوا می شود یا زندگی دوگانه ای دارند. با این حال، نگرش های کوچک روزانه وجود دارد که بدون ایجاد سوء ظن، آن را تضعیف می کند.


حرف طلاق را دعوا مطرح کردن، نشانه نارضایتی و هشدار است.


 اگر بدانیم چگونه این علائم را زود تشخیص دهیم، می‌توانیم آن پیوند را با آسیب جانبی کمی پایان دهیم یا اگر فکر می‌کنیم ارزش مبارزه برای آن را دارد، آن را از ورطه نجات دهیم. ارنستو ایگلسیاس، روانشناس با ۳۰ سال تجربه در زمینه زوج درمانی و اختلالات شخصیت، می گوید:


همه چیز به پیمان هایی که بین آنها وجود دارد و توانایی تجدید خلاقانه آنها بستگی دارد . این لیست ممکن است شما را از آنچه در مورد آن صحبت می کنیم آگاه کند. 


نشانه های طلاق  نشانه ظریف غرق شدن زوج که هیچ کس به آن توجه نمی کند

۱. در گذشته لنگر انداخته زندگی کنید 

برخی از نظرات می توانند به این معنا باشند که برای شریک زندگی شما، هر زمان گذشته بهتر بوده است. این در مورد کسانی است که از یادآوری سابق خود دست نمی کشند، یک اتفاق عادی اگر گهگاهی اتفاق بیفتد – تجربیات و صمیمیت های مشترک دارند – اما در قالب کنایه های مکرر می تواند به معنای دو چیز باشد: اینکه صفحه وجود نداشته باشد. برگشته است یا اینکه او دوباره ظاهر شده است. 


به طور کلی، پشت بسیاری از یادآوری های گذشته ممکن است یک سرزنش وجود داشته باشد. «وقتی در مشاجره با شریک زندگی تان گرفتار شده اید و احساس می کنید در حال شکست خوردن هستید، از ترفند گذشته استفاده می کنید. این نتیجه آن این است که مشاجره به چیزی تبدیل می شود که ما را دور می کند و باعث می شود احساس کنیم دیگر یک تیم نیستیم.

۲. دوستان (بسیاری) جدیدی پیدا می کند 

مطالعه ای از دانشگاه جورجیا (ایالات متحده آمریکا) نشان می دهد که اطراف خود با دوستان برای یک زوج ثروتمند است . مطالعه دیگری که در مجله Martal and Family Therapy منتشر شده است ، تأیید می‌کند که داشتن فضای جداگانه برای هر یک از آنها مزایایی برای ثبات زوجین به همراه دارد. یک چیز دیگر این است که آن دوستی های شخصی از ناکجاآباد به وجود می آیند و شروع به گرفتن تمام فضا می کنند.


 با افزایش تنش، تعامل بین این دو ضعیف می‌شود و توجه آن‌ها به یکدیگر جای خود را به خیال‌پردازی‌هایی می‌دهد که هرکدام درباره زندگی جدیدشان دور از شریک فعلی‌شان دارند. 


دکتر دادخواه می‌گوید:


«در اینجا معمولاً جستجویی، به صورت احساسی یا فیزیکی، برای فردی غیر از شریک زندگی‌تان آغاز می‌شود تا ارتباط برقرار کند و به نیاز و کمبودهای عاطفی خود پاسخ دهد.»


 


مشاوره تحصیلی کسی که از درس خوندن پیشمون شده و می خواهد درست انتخاب رشته کنه

۳. به فضای شخصی شما احترام نمی گذارد 

درست برعکس موارد بالا. اشکالی ندارد که یک تخت، مبل یا میز ناهارخوری مشترک داشته باشید. اما وقتی در شرایط آرامش و جدایی، قانون زیرزمینی تنها ماندن برآورده نشود، تاریخ تغییر می کند. شما نمی توانید تمام روز بالای سر کسی باشید: حتی کوالاها نیز خسته می شوند. 


همانطور که مانوئل فرناندز آنتون، روانشناس و سکسولوژیست بالینی، در وبلاگ El Rincón del Hombre می نویسد ، یک سوال وابستگی، ناامنی یا حسادت ممکن است زیربنای آن باشد:


“کسی که سعی می کند همسر خود را همیشه از ترس از دست دادن او را تحت سلطه خود درآورد، معمولا در نهایت باعث تحریک می شود. دقیقاً از چیزی که می‌خواهد اجتناب کند.»

منبع:مشاوره خانواده-نشانه های طلاق : نشانه ظریف غرق شدن زوج که هیچ کس به آن توجه نمی کند


11روش شناسایی انجمن مشاوره آنلاین برتر

11روش تشخیص سایت مشاوره آنلاین که می توانید در زمینه خانواده، ارتباط و رفتار، کودک و نوجوان و روانشناسی به شما کمک کند. پیش از مشاوره حتما بخوانید...

نکاتی که برای شناسایی انجمن مشاوره آنلاین برتر نیاز دارید:

1. انجمن مشاوره آنلاین در تمامی صفحات سایت به پاسخگویی در مورد سوالات شما می پردازند. باید بتوانید در مطلبی را که مطالعه می کنید در مورد آن سوالات ذهنی خود را مطرح کنید.

2. مشاوره تلفنی و حضوری می تواند موثرتر از مشاوره آنلاین باشد. لذا بهتر است هزینه ای برای مشاوره آنلاین پرداخت نکنید.

3. مشاوره آنلاین باید راهنمایی در رابطه با مشکل ارائه دهد نه به درمان بپردازد.

دقت کنید درمان روانشناسی باید به صورت مدائم و در جلسات درمانی صورت گیرد و مشاوره آنلاین نمی تواند جایگزین مشاوره تلفنی و حضوری شود.

4. اختلالات روانشناسی همچون افسردگی، وسواس، استرس، دوقطبی و غیره با مشاوره آنلاین می تواند بهبود یابد و نه درمان شود.

درمان این گونه اختلالات نیاز به مشاوره حضوری و یا تلفنی به صورت هفتگی دارد و حتی برخی اوقات نیاز به روش های درمانی دارویی و مراجعه به روانپزشک و روشهای غیر دارویی همچون نوروفیدبک است.

5. در مشاوره آنلاین باید حتما سایت مرکز مشاوره باشد و از شبکه های مجازی و نامشخص استفاده نکنید.

6. مشاوره آنلاین باید قابلیت تماس تلفنی و پشتیبانی نیز داشته باشد

7. سایت ها و انجمن مشاوره آنلاین معتبر همچون مشاورکو، مشاورانه و مرکز مشاوره دات کام می تواند یک  یک منبع معتبر باشد.

8. مشاوره آنلاین همچون مسکن است و جای درمان و مشاوره اصلی را نمی تواند پر کند.

9. هزینه زیادی برای مشاوره آنلاین نکنید.

10. مشاوره در شبکه های مجازی باید منوط به مشخص بودن مرکز مشاوره باشد و افراد متفرقهه می توانند اطلاعات شما را سرقت کنند.

11. در مشکلات خانوادگی حضور و ارتباط و مشاوره باید توسط همه اعضا باشد و راهکارهای مشاوره برای تمامی اعضا باشد لذا در موضوعات خانوادگی مشاوره آنلاین نقش زیادی ندارد.

معرفی سایت مشاوره آنلاین رایگان

برای مشاوره آنلاین رایگان می توانید به سایت مشاورانه مراجعه کنید.

 

 

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

چالش های مشاوره آنلاین رایگان

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد.

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

 

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان

به همین علت ، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

 

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد.

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

 

مهم ترین ملاک های ازدواج موفق چیست؟

ممکن است با این سوال روبه رو باشید که مهم ترین ملاک های لازم برای ازدواج موفق چیست؟

موارد زیر به شما کمک می کند تا با مهم ترین معیارهای لازم بیشتر آشنا شوید.

ممکن است برای بررسی برخی از مولفه ها نیازمند گفت و گوی تخصصی با یک مشاور پیش از ازدواج باشید تا بتوانید سطح آن مولفه را در خودتان دقیق تر ارزیابی کنید.

آیا در این زمینه شبیه به هم فکر می کنید؟

نگرش های هر یک از شما در خصوص اوقات فراغت، ارتباط با خانواده های یکدیگر، نحوه ی تبادل پول در بین تان، نقش ها و مسئولیت ها چگونه است؟

در مورد مسائل دینی و اعتقادی چگونه می اندیشید؟ آیا تفاوت های قابل توجهی در این زمینه به چشم می خورد؟

آیا از سلامت روانی و عدم ابتلا به بیماری های روانی و یا اختلالاتی مانند افسردگی در خود و طرف مقابل تان مطمین هستید؟

مشاوره آنلاین رایگان و مشاوره ازدواج برتر در سایت مشاورانه برای شما فراهم شده است.

معرفی مرکز مشاوره روانشناسی

معرفی مرکز مشاوره روانشناسی با خدمات برتر نظیر مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین خانواده، ازدواج و فردی تمامی روزها و ساعات با خدمات تخصصی نوروفیدبک، بایوفیدبک، تی دی سی اس و روشهای دارویی و غیر دارویی درمان افسردگی، وسواس،

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان جز برترین مراکز مشاوره ایران از نظر کانون مشاوران ایران شناخته است. این مرکز اولین مرکز پیشتاز در خدمات به روز مشاوره و رواشناسی شناخته شده است. بر اساس نظر سنجی کانون مشاوران ایران میزان رضایت از خدمات این مرکز 98درصد از 100درصد امتیاز بوده است.

 

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره مکانی می باشد که در آن احتیاج ها و خواسته ها بررسی می شود و همین طور مشکلات اشخاص به صورت کامل مورد ارزیابی و واکاوی قرار خواهد گرفت.

در مراکز مشاوره احتیاج ها و مشغولیت های اصلی والدین برای تربیت کردن کودکان در نظر گرفته می شود و طرز برخورد درست با آنان نیز مورد ارزیابی به طور دقیق قرار می گیرد.

 

برتری این مرکز مشاوره

جدیدترین تست های و پکیج های ارزیابی و روانسجی ایران

خدمات نوین روانشناسی جهان با اخرین متد روز همچون نوروفیدبک، تی دی سی است، ای ای جی و غیره

تیم تخصصی روانشناسی در کلینیک های مشاوره ازدواج و کلینیک مشاوره خانواده، کلینیک علوم اعصاب شناختی، کلینیک بازی درمانی و تربیت کودک، کلینیک روانپزشکی

اساتید و مشاوران با سابقه از دانشگاه های برتر ایران

امکان مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین برای اطمینان شما

برترین اتوماسین مشاوره در جشواره ملی اتوماسین های اداری

پاسخگویی به بیش از 10هزار نفر به صورت سالانه از طریق وبسایت رسمی

محیطی مناسب و دلنشین

 

خدمات پذیرایی

 

02122354282 مرکز مشاوره غرب تهران

09035673050

02122689558 مرکز شمال تهران

02188422495 مرکز شهر تهران

02144034490 شرق تهران

02122689534 سامانه مشاوره تلفنی

09031236446

 

خدمات نوین روانشناسی

برخی کاربردهای درمان نوروفیدبک

بیش فعالی کمبود توجه

صرع

افسردگی

سندرم تورت (نوعی تیک)

وزوز گوش

اختلالات خواب

درد مزمن، سردردهای تشنجی و میگرنی

شب ادراری و ناخن جوی

دندان قروچه

اختلالات گفتار و زبان

مسایل جنسی مانند پرکاری، کم کاری میل جنسی، خودارضایی

اختلالات مربوط به سوء استفاده مواد

استرس پس از سانحه

سازماندهی، بازداری پاسخ، نظم، توانایی حل مسئله

ارتقاء یادگیری( املا،ریاضی، انشاء، انگلیسی)

خدمات وبسایت رسمی

پاسخویی در تمامی روزهای هفته

تست آنلاین و آزمون های آنالیز شخصیت با تحلیل روانسنجی

مطالب و دستاورهای روز دنیا

پاسخگویی توسط تیم روانشناسی

آشنایی با خدمات و محصولات

اعلام خدمات جدید در زمنیه روان شناسی

انتشار پژوهش های و مقالات پژوهشی صورت گرفته

 

معرفی مرکز مشاوره روانشناسی

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

ارزیابی مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

که شامل ارزیابیهایی در زمینه :

تحولات در قسمت مربوط به احتیاج ها .

تحولات در مسائل جسمی و عاطفی.

تحولات در مسائل روانی و عاطفی .

تحولات در مسائل اخلاقی و همینطور اجتماعی .

مسائل و مشکلاتی که در هر کدام از این زمینه ها امکان دارد اتفاق بیفتد .

و راه حل برطرف کردن این مشکلات در سطح شخصی و اجتماعی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

مشاوره در زمینه های متفاوت و همینطور عظیمی از زندگی هر شخص را در بر خواهد گرفت.

مشاوره قدرت ارزیابی مسائل و احتیاج های عاطفی ، رفتاری، تربیتی، جنسی و اجتماعی و همه مواردی که در زندگی شخص موثر میباشد را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مرکز مشاوره غرب تهران

مشاوره برای بهترین راهکار

مشاوره همچنین برای کسب کردن بهترین راهکار :

برای بهتر شدن موقعیت شخص و همینطور سوق دادن فرد به سوی آینده ایده آل و روشن می باشد.

مشاوره با توصیه کردن بینش و درک درست به شخص مهارت انجام دادن این کار را به آسانی خواهد داشت.

وظایف مرکز مشاوره

مرکز مشاوره می تواند موجب برطرف شدن بیشتر مشکلات اشخاص در دوره های متفاوت زندگی آنها شود.

در مرکز مشاوره با استفاده کردن از مشاوران باتجربه مشکلات فراوانی را رفع خواهند کرد.

اشخاصی که دارای مسائل و مشکلات هستند .مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

می توانند با حضور پیدا کردن در مرکز مشاوره بیشتر پاسخ های مهم خود را کسب کرده و با مشاوره در راه زندگی صحیح قدم بردارند.

موسسه مشاوران ستاره ایرانیان با به کار گرفتن یک کادر با تجربه و همینطور دارای سابقه شروع به کار کرده اند.

و در حال حاضر دارای چندین شعبه در تهران می باشند.مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

این موسسه در حال حاضر در رابطه با مشاوره روانشناس و همین طور روانپزشک مشغول به ارائه خدمات می باشد.

تست هوش

برای تخمین میزان هوش کلی افراد و همچنین به صورت مجزا هوش کلامی و هوش عملی برای یافتن پتانسیل موفقیت فرد در تحصیل ، شغل و آینده نگری و البته در بزرگسالان یافتن مشکلات که نشات گرفته از هوش می باشد.

 

 

تست شخصیت

برای شناخت نقاط مثبت ومنفی شخصیتی فرد در مشاوره فردی با شناخت نقاط مثبت ومنفی شخصیتی افزایش کارایی و شناخت پتانسیل نهان و اشکار فردو کمک به انتخاب بهترین راه حل های ممکن برای مشکلات پیش آمده وتنظیم عملکرد فرد برای پیشگیری از بروزمشکلات در آینده.

 

 

تست های ازدواج و خانواده

مانند مقیاس عشق وشناخت طرحواره و مقیاس فرزند پروری و تست زناشویی که برای تشخیص و یافتن مشکلات و یا پیش بینی مشکلات و کنکاش گذشته فرد برای یافتن دلایل مشکلات احتمالی کنونی.

 

 

تست های بالینی

مانند اضطراب ، افسردگی ، بیش فعالی که برای تشخیص ویافتن مشکلات بالینی افراد انجام می گیرد تا نوع نیازو درمان مناسب و تخصصی فرد را تشخیص و ارجاعات مناسب صورت گیرد.

 

تست های آنلاین روانشناسی در سایت مرکز مشاوره ستاره ایرانیان برای شما فراهم شده است.